Sunday 19 June 2011

Sibuknya sekarang ni...

Oh my esok adalah hari yang agak sibuk untuk aku...sebabnya pagi aku nak kena pegi pejabat wat keje yang tertangguh minggu lepas specially my minit mesyuarat Jamuan Teh Tyt..Then petang pegi sesi lab kat Kompleks Penyayang, Penang....The next day pegi lagi sesi lab untuk pagi dan petang...Then Rabu terlibat dengan Kursus Penulisan Minit Mesyuarat anjuran pejabat aku...KEna pegi la sebab aku kan Penolong Penyelaras....Hope fully kursus kali ni ok daripada kursus hari tu...mintak-mintak la semuanya berjalan dengan lancar...Hope bulan ni niat aku tak nak ambik cuti tercapai..nak settlekan dulu keje-keje aku sepenuhnya then baru la aku pikir nak cuti bila kan...Ok la rasanya sekrang ni aku rajin sikit nak p keje..kalo dak memanjang je aku malas nak p...Kena tanam dalam hati p keje niat nak cari rezeki yang halal untuk anak2...Dah malam dah ni...since my double hero pun dah tido baik la aku tido gak..kang nak kene berjaga gak wat susu untuk si imran..bye sambung nnt k...

No comments:

Post a Comment